ULUBIENIEC MIESIĄCA-STYCZEŃ

Postanowiłam, że na koniec każdego miesiąca będę robić ulubieńca miesiąca, czyli będę wybierać jakąś jedną szczurzą rzecz, która jest według mnie najlepszym produktem jaki kupiłam w danym miesiącu. W każdym takim poście będę pisać dlaczego pokochałam ten produkt, jak mi się sprawdza, ile kosztuje i na ile starcza :) I wiem, że dzisiaj jest już drugi dzień lutego , ale nie mogłam tego wstawić wcześniej z braku czasu.

Ulubieniec miesiąca styczeń!
W styczniu miałam w posiadaniu wiele ciekawych produktów, które mogłyby się tutaj znaleźć. Jednak po dłuższym namyśle stwierdziłam, że najlepszym produktem stycznia bez dwóch zdań są zrębki bukowe.
Ja zrębek używam do kuwety, bo moje szczurki potrafią z niej korzystać, ale są też osoby, które używają ich jako podłoża.
Dlaczego kocham zrębki :
-nie pylą
-nie śmierdzą
-starczają na bardzo bardzo długo (ja zrębki mam już ponad miesiąc)
-za 10 litrów płacimy tylko 8,50 !
-nie są tak twarde jak pellet
 Moją kuwetą jest duża płaska doniczka, która sprawdza mi się o wiele lepiej niż te standardowe kuwety.
 Ja kupiłam akurat 20 litrów
 Zrębki to takie bardzo małe drewienka, które pięknie pachną i ładnie wyglądają
                                                      A tutaj jest cały ogromny wór :D
           I jak widzicie ja zużyłam tych zrębek dosyć dużo, a zobaczcie ile mi ich jeszcze zostało

Kocham zrębki, moje szczurki również i nigdy nie mam zamiaru zamieniać je na nic innego
W poście wspomniałam o tym, że moje szczury potrafią korzystać z kuwety. Twoje szczurki nie lubią lub nie potrafią i robią kupki gdzie popadnie ?Żaden problem, kliknij w ten napis - Kuwetkowanie

Do następnego postu !

2 komentarze:

Copyright © 2014 Poznaj moje ogonki , Blogger