MY RAT CAGE TOUR

Hejka,
w tym poście mam zamiar oprowadzić Was po mojej klatce i pokazać jak można ją przykładowo urządzić.
Zaczynamy :D

 Tu macie zdjęcie całej mojej klatki. Kocham tą klatkę i nie zamieniłabym ją na żadną inną. Klatka Perfect jest wygodna, elegancka, łatwa w sprzątaniu, duża. Jest taka jaką ją sobie wymarzyłam.
 Dolna część jest zagospodarowana pod jedzenie, picie i załatwianie się. Na pierwszym planie jest Necik i Peru jedzący z ich ukochanej miski z Trixie. Jest świetna. Dzięki temu, że jest ciężka, szczury, podczas jedzenia jej nie wywracają. Zagospodarowałam tak dół, bo po zjedzeniu większej ilości jedzenia szczury mogą się od razu załatwić, a moje szczury potrafią robić to do kuwety.
 Oto ta miseczka z Trixie. Jest z nami od początku i po prostu ją uwielbiam. A w miseczce oczywiście nasza ukochana kama.
 Kuweta znajduje się w prawym rogu klatki. Jest to płaska doniczka, która u mnie sprawdza się naprawdę rewelacyjnie. Wewnątrz niej znajdują się zrębki bukowe.
Sputnik to kolejna nasza rewelacja, która jest godna polecenia :D Można go podwiesić na dachu klatki lub położyć na dnie. Moje szczurki mają w niej szmatki, bo tak jest im wygodniej. Sputnik, w zależności od wymagań, znajdziecie w różnych kolorach.
Moje poidełko jest z mojej ulubionej firmy - Crystal De-Luxe. Wodę zmieniam codziennie po przyjściu ze szkoły.
Na samym dole wisi łapak, który chroni szczurki przed upadkiem z dużej wysokości. Nawet gdyby, któremuś z moich ogonków przytrafił się upadek, to lepiej żeby spadł na miękki hamak, który go złapie niż na twardy spód.
Po prawej stronie z przodu wisi hamak z firmy Tixie, który był pierwszym kupionym hamakiem. Mam go ponad rok i jak na dosyć słabą jakość wykonania sprawdza się naprawdę dobrze.
To jest górna część naszej kolorowej klatki.Górna część służy nam do bawienia się i spania.
Półka, która była dołączona do klatki ( jest ich 3), a na niej ciepły i miękki polarek. Z tyłu stoi domek z firmy Savic, a przy prętach wisi miska ze spacjalnym stelażem, do której daje im owoce i warzywa. Domek nie budził żadnego zainteresowania kiedy stał na dnie. Dopiero kiedy powędrował na górę moje szczury go pokochały. Miska jest świetnym rozwiązaniem, bo łatwo się ją myje, a dodatkowo szczury jej nie wywracają.
Po prawej stronie udało mi się uchwycić ukochaną dżunglę do zabaw. Na dole widać skrawek fioletowego zestawu, którego nie udało mi się uchwycić, Jest to zwykły hamak. Przy kratkach wisi ukochany koszyk od mojej mamy. A całkiem z tyłu po prawej stronie wisi kolejny mini łapak.
Tak wygląda klatka na samej górze od góry :p Po prawej stronie na dole wisi niebieska leżanka, czyli ukochane miejsce Necika. Nad nią wisi trójkątny domek z fioletowego zestawu, ulubione miejsce Perunia. Po lewej stronie wisi ogromny hamak z fioletowego zestawu. Kochają go wszystkie szczury, bo jest naprawdę świetny. Obok niego wiszą kolejno sputnik i półka z kuwety.
Sputnik jest genialny. Posiada trzy wejścia, a moje szczury go po prostu uwielbiają. W samym lewym rogu wisi półka, Została zrobiona ze zwykłej kuwety, która nie była mi potrzebna.
A tutaj widać, jak wygląda ten trójkątny domek z fioletowego zestawu. Jest świetny, ładny i nie zajmuje dużo miejsca w klatce. Peru go bardzo lubi.


A na koniec jak zwykle zdjęcie, któregoś z moich ogonków.
Necik śpiący w sputniku <3

8 komentarzy:

  1. Kiedyś Ci ukradne te miziaki!!! Obiecuję!!! A co do klatki to także jestem posiadaczką Perfecta i szczerze polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że prowadzisz bloga o tego typu rzeczach. Na pewno komuś się przyda, jendka to nie moja bajka ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, każdy kocha coś innego w życiu :D Ja wybrałam szczury <3
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Słodziaki <3 Miałam 2 szczurki, ale niestety zdechły ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat temu miałam 2 szczurki. Fantastyczne i mądre zwierzaki. Miałam ogromną 3 pietrowa klatkę ale nie az tak atrakcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje szczurki mają istny raj w tej klatce :) Kiedyś też miałam takiego ogonka, teraz jednak jestem szczęśliwą posiadaczką szynszylki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczur potrzebuje szczura a szynszyl drugiego szynszyla!!! :(

      Usuń

Copyright © 2014 Poznaj moje ogonki , Blogger